HOL Magazin

Életmód. Egészség. Jólét és jóllét.

Hirdetés

Sör és foci: meghosszabbított együttműködés

A Carlsberg és a Liverpool FC 2034-ig meghosszabbította szponzori együttműködését

A Carlsberg sörmárka és a Liverpool labdarúgócsapat újabb 10 évvel meghosszabbította a már 30 évre visszanyúló, mára ikonikussá vált támogatói megállapodását. Az 1992-ben aláírt partnerség megújításával a Premier League történetének leghosszabb, 42 évet felölelő együttműködése jött létre. Az egyedülálló és hosszan tartó kapcsolat a Liverpool Football Club és a Carlsberg között 1992-ben indult útjára. A Carlsberg és a klub szponzori megállapodása keretében a csapat mezén ekkor jelent meg a márka. Az együttműködés ezt követő éveiben a rajongók a klub történetének olyan ikonikus és ünnepelt pillanatainak lehettek szemtanúi, mint “Fowler Triplája” 2001-ben, az “Isztambuli Csoda” 2005-ben, az UEFA Szuperkupa döntő, vagy a “Gerrard Finálé”. A Carlsberg 2010-ben vált a futball klub hivatalos sörévé. A megállapodás egy évtizedre szóló megújításának köszönhetően legalább 2034-ig az is marad!

Ben Latty, a Liverpool Football Club kereskedelmi igazgatója a Carlsberggel való megállapodás megújításáról:

„Nagyon örülünk, hogy a Carlsberg további tíz évig a Liverpool Football Club partnercsalád tagja lehet. A hosszú időre visszanyúló partnerség bizonyítja egymás iránti elkötelezettségünket és az eddigi kapcsolatunk sikerét, amely mélyen gyökerező közös értékekre épül. Ők nem csak támogatói, hanem igazi szurkolói is a Liverpool FC-nek. Részei a klub életének, a férfi és a női csapatainknak egyaránt fáradhatatlan pártfogói. Izgatottan várjuk, hogy a következő 10 év mit tartogat az együttműködés számára.”

A Carlsberg és a Liverpool FC 2034-ig meghosszabbította szponzori együttműködését. HOL Magazin 2023.

„Büszkék vagyunk rá, hogy további 10 évvel tudjuk meghosszabbítani a Carlsberg és a Liverpool FC ikonikus együttműködését. Az elmúlt három évtizedben jóban rosszban egymás mellett álltunk és egymás életének szerves részévé váltunk. Nagyon izgatottak vagyunk a jövőt illetően. Mivel a Liverpool FC-hez hasonlóan a Carlsberg számára is a szurkolók állnak az első helyen, alig várjuk, hogy ennek az egyedülálló partnerkapcsolatnak az előnyeit futballrajongók milliói számára tegyük elérhetővé szerte a világon.” – nyilatkozta Louise Bach, a Carlsberg nemzetközi szponzorációs igazgatója.

A Liverpool Football Club és a Carlsberg kezdetek óta azon dolgoznak, hogy olyan termékeket és kampányokat hozzanak létre, amelyek méltóképpen ünneplik a klub fényes történetét – és ami a legfontosabb – a rajongókat. Néhány kiemelkedő mérföldkő ezek közül:

Bill Shankly szobor

A Carlsberg 1997-ben megrendelte és a klubnak adományozta a Tom Murphy által faragott Bill Shankly szobrot, amely ma büszkén áll a Kop mellett.

Red hops

A 25 éves együttműködés megünneplésére a Carlsberg egy egyedi LFC sört készített a Reds szurkolói számára. Olyan növényekből termesztett vörös komlót használtak fel, amelyeket a Carlsberg koppenhágai kutatólaboratóriumában Anfieldből származó környezeti elemek, például mozgóképek és hangok között termesztettek.

Az LFC első Premier League címe

A klub első Premier League címének elismeréseként a Carlsberg egy új sörösdobozt készített a győzelem emlékére, amelyet világszerte több mint 25 országban mutattak be.

Örök rajongók, együtt 30 éve

A 30 éves együttműködés megünneplésére a Carlsberg hat egyedi limitált kiadású sörösdobozt alkotott, amelyek az elmúlt 30 év ikonikus mezeit mutatják be. Mindegyik a klub egy-egy legendás játékosát ünnepelte és tartalmazta a nevét, aláírását, valamint egy egyedi dalszöveget.

A legjobb 30

Az elmúlt szezonban a partnerség fennállásának 30. évfordulója alkalmából felkérték a szurkolókat, hogy szavazzanak a Liverpool FC legjobb Premier League meccsére. Csaknem 10.000 szurokló szavazott a Liverpoolfc.com-on, ahol abból a 30-as listából lehetett választani, amelyet egy zsűri választott ki az együttműködés 30 éve során játszott meccsek közül. A nyertes meccs a Manchester United felett aratott lenyűgöző 5-0-s győzelem lett 2021 októberében, a szavazatok közel 40 százalékát összeadva megelőzte az AFC Bournemouth elleni 9-0-s diadalt és a Manchester Cityvel vívott 4-3-as thrillert 2018 januárjában.

###

A Carlsberg-rőlA J.C. Jacobsen által 1847-ben alapított Carlsberg csoport egyike a világ legnagyobb sörgyártó cégcsoportjainak. Székhelye Dániában, Koppenhágában van. A Carlsberg Hungary Kft. 2004 óta működik Magyarországon a Carlsberg Csoport tagjaként. Portfóliónk olyan nemzetközi márkákkal büszkélkedhet, mint a Carlsberg, a Somersby, az 1664 Blanc vagy az S&R Garage. A Tuborg márkát 2006 óta forgalmazzuk hazánkban, a Budweiser cseh sörmárkával 2010-ben bővült portfóliónk, a Grimbergen, egy igazi belga apátsági sör hazai forgalmazását 2014-ben kezdtük meg. További információk: www.carlsberghungary.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük