Lépj a változásért! – közös kollekcióval kampányol a Johnnie Walker X Dorko
Március 8-án, Nőnapon debütál a Johnnie Walker és a Dorko közös, limitált kiadású cipőkollekciója. Az egyedi tervezésű cipő dizájnjával és csomagolásával is szeretné felhívni a figyelmet a nőket érő megkülönböztetésre. A Keep Walking Magyarország kampány ismert emberek történetein keresztül kívánja ledönteni a káros társadalmi berögződéseket és inspirálni a nőket céljaik elérésében.
A Johnnie Walker folytatja korábbi, a pozitív változás és a női szerepvállalás támogatását célzó kampányát, ösztönözve a nőket a korlátok ledöntésére és új magasságok elérésére. A márka kétszáz éve a haladás szimbóluma. Kampányaiban kiemeli a női példaképek jelentőségét, bemutatásukkal szeretné buzdítani a nőket, hogy valósítsák meg önmagukat és álljanak ki a nemek közti esélyegyenlőség mellett. A Dorko által gyártott cipők körüli sárga szalagok szimbolizálják azokat a társadalmi korlátokat, amelyek körbeveszik a nők életét. A szalagokat el kell vágni a cipő viseléséhez, így fizikailag is át kell szakítani ezeket a határokat, köszönhetően a cipő egyedi és kreatív tervezési megoldásának.
A kampány nem titkolt célja, hogy minél több emberhez jussanak el ezek a társadalmilag fontos üzenetek, ezért a limitált kollekció eladásaiból származó bevételekkel a Johnnie Walker és a Dorko az Egyenlítő Alapítvány munkáját támogatja.
A fejlődés és a pozitív változás elősegítése különösen fontos, figyelembe véve, hogy az Eurostat elemzése szerint Magyarországon a nők átlagosan 17,9%-kal keresnek kevesebbet azonos pozícióban, mint a férfiak. Kelet-Európában a whisky továbbra is maszkulin italként él a köztudatban. Példamutató lehet, ha egy vezető, férfias whiskymárka áll ki a női esélyegyenlőség mellett. Az idejétmúlt társadalmi berögződések meghaladása jelenti az igazi haladást. Innen nyert inspirációt a Johnnie Walker Keep Walking kampánya, amely a whisky márka 200 éves üzenetével összhangban áll ki a haladás mellett.
Juliana Ballarin, a Diageo, a Johnnie Walkert tulajdonló cég Senior Marketing igazgatója:
„A Diageo szeretné hangsúlyozni a nők támogatásának fontosságát. Úgy véljük, segítenünk kell a nőknek ledönteni a korlátokat, felszabadítani teljes potenciáljukat és elismerni eredményeiket. Mindenkit arra buzdítunk, hogy csatlakozzon hozzánk a nők megerősítésében és egy olyan világ megteremtésében, ahol minden nőt elismernek, tiszteletben tartanak és ünnepelnek.”
„A whisky az egyik legférfiasabb italkategória, a Johnnie Walker pedig ennek a kategóriának egyik globális vezető ikonja. A progresszív gondolkodás mindig is a márka sajátja volt. Egy modern társadalom építéséhez elengedhetetlennek tartjuk a példamutatást és a társadalmi esélyegyenlőség megvalósulásának elősegítését.” – nyilatkozta Kovács Dávid Gábor, a Johnnie Walker márkát forgalmazó Zwack Unicum Nyrt. Marketing igazgatója.
A kampány nagykövetei a cipő viselésével a haladás jelképét képviselik a továbblépés szimbólumaként.
„Többször viccesen nyilatkoztam már, hogy bárcsak nekem is lehetne egy feleségem. A zenekarom férfi tagjai mindig frissen mosott ruhában, feleségük ételt bekészítve engedik el a koncertre. Míg nekem, frontemberként és anyaként kettős szerepben kell helytállnom. Mindig arra törekszem, hogy egyensúlyt találjak a szakmai elhivatottságom és a családi életem között, ami kihívásokkal teli. De hiszek abban, hogy mindez lehetséges, és hogy nőként, anyaként és művészként is teljes életet lehet élni. Fontos számomra, hogy a közönségemmel is megosszam ezeket a tapasztalatokat, hiszen a színpadon állva nem csak a zenémet, de a női lét sokszínűségét is képviselem.” – mondta Péterfy Bori, színész-énekes.
A kampány időtartama alatt a Dorko üzelteiben korlátozott számban, összesen 200 pár cipő kerül értékesítésre. Az eladásokból származó bevételeket a Diageo teljes egészében az Egyenlítő Alapítvány támogatásra ajánlja fel. A szervezet kiemelt szerepet vállal a nők és férfiak munkahelyi egyenlőségének előmozdítására irányuló kezdeményezések megvalósításában.
###
A Diageo-ról:
A Diageo a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalataként kiemelkedő márkakollekcióval rendelkezik az égetett szeszek, sörök és borok szegmensében. Portfoliójában olyan márkák szerepelnek, mint a Johnnie Walker, a Crown Royal, a J&B, a Buchanan’s és Windsor whisky márkák, a Smirnoff, a Cîroc és Ketel One vodkák, a Captain Morgan, a Baileys, a Zacapa, a Tanqueray és a Guinness. A Diageo globális vállalat termékeit világszerte több mint 180 országban értékesíti. A céget a Londoni Értéktőzsdén (DGE) és a New York-i Értéktőzsdén (DEO) is jegyzik. A budapesti iroda a négy globális üzleti szolgálató központ egyike, magas hozzáadott értéket képviselő stratégiai vállalati funkciókkal, mint például a kereskedelem, logisztika, treasury, pénzügy és stratégia, globális HR, üzleti elemzés, pénzügyi audit és beszerzés. További információt a cégről, a munkatársakról, a márkáról és a vállalat teljesítményéről a www.diageo.com oldalon talál. A Diageo globális, felelős alkoholfogyasztásra irányuló tevékenységéről és jógyakorlatairól hasznos információkat a www.DRINKiQ.com oldalon olvashat.Celebrating life, every day, everywhere.
A Zwack Unicum Nyrt.-ről
A Zwack Unicum Nyrt. Magyarország vezető italgyártó és forgalmazó cége, története pedig szorosan összefonódik ikonikus márkájával, az Unicummal. Az első pesti gyárat Zwack József alapította az Erzsébet téren, ami 1892-ben költözött mostani helyére, a Soroksári útra. Jelenleg a hatodik generációt képviselő Zwack Sándor és Izabella vezeti a patinás múltú céget.
A vállalat széles termékportfólióval rendelkezik, az Unicum – amely 40-nél is több gyógynövény felhasználásával készül egy több mint 230 éve féltve őrzött recept alapján – azonban továbbra is a vezető márkája. A cég számos magyar márka – többek között a St. Hubertus, Fütyülős, Kalinka, Kalumba – előállítója, és olyan nemzetközi italok forgalmazója, mint a Johnnie Walker, a Baileys, a Captain Morgan vagy a Tanqueray.
A Publicis Groupe Hungary-ről:
Az 1926-ban alapított Publicis Groupe, a világ harmadik legnagyobb média- és kreatívipari cégcsoportja, több mint 100 országban, mintegy 100 000 munkavállalót foglalkoztatva élen jár a globális kommunikációs és reklámszakma teljesítmény alapú digitalizációjában. Hazai ága, a Publicis Groupe Hungary hat ismert ügynökségi márkát (Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Zenith) és több mint 300 szakembert fog össze budapesti irodájában, az Irányi Palotában lévő Publicis House-ban. A cégcsoport olyan ismert nemzetközi márkák kommunikációját látja el Magyarországról, mint a Procter&Gamble vagy a Heidelberg. Bővebb információ: https://www.publicisgroupe.hu/