HOL Magazin

Életmód. Egészség. Jólét és jóllét.

Hirdetés

Finom frissítő a kókusz és az ananász szépítő erejével

Új dimenzióban mutatkozik be a Karib-szigetek ihlette Piña Colada. A KOKO Piña Microdrink valódi ananászból és kókuszvízből készül, mentes az adalékanyagoktól, a hozzáadott cukortól és a mesterséges ízfokozóktól. Valódi felüdülés a grillezős partikon jól ismert üdítők és limonádék között.

Az ananász és a kókuszvíz

nemcsak édes ízük, hanem jótékony egészségügyi hatásuk miatt is ideális frissítők a forró nyári napokon. Mindkettő kiváló hidratáló, mivel magas víztartalmuk mellett természetes elektrolitokat tartalmaznak, például káliumot és nátriumot, amelyek segítenek pótolni az izzadás során elvesztett folyadékot és ásványi anyagokat. C-vitaminban gazdagok, amely révén hozzájárulnak az immunrendszer erősítéséhez és a bőr egészségének megőrzéséhez, az öregedés jeleinek csökkentéséhez. Az ananászban található bromelain enzim és a kókuszvízben található rostok támogatják az emésztőrendszer megfelelő működését.

Microdrink KOKO PIna. HOL Magazin 2024.

A waterdrop® KOKO Piña Microdrinket

mini dobókocka méretű kiszerelésének köszönhetően bárhová magaddal viheted, és néhány perc alatt valódi üdítőt készíthetsz egy pohár vízből. Az italkocka ananászból, kókuszvízből és természetes összetevőkből készül, alkoholmentes, és 100 ml-ként mindössze 2 kilokalóriát tartalmaz, így anélkül élvezheted a nyár ízét, hogy aggódnod kellene a kalóriabevitel miatt.

A Waterdrop Microdrinkek mellett hőtartó neoprén tokkal ellátott boroszilikát üvegkulacsokat és duplafalú nemesacél palackokat is kínál, amelyek nemcsak praktikusak, hanem környezettudatos választást is jelentenek, hiszen használatukkal csökkentheted az egyszer használatos műanyag palackok mennyiségét.

https://waterdrop.hu/products/koko-pina

Microdrink KOKO PIna. HOL Magazin 2024.

***************

A Waterdropról

Az Ausztriából indult Waterdrop innovatív Microdrink megoldásokat biztosít a fogyasztók számára prémium termékek és fenntartható élmények formájában. A vállalat 13 országban van jelen Európában és az Egyesült Államokban, és 19 üzlettel rendelkezik világszerte. Gyors terjeszkedése az indulás óta tapasztalt 400%-os növekedésnek köszönhető, amely alatt több mint 200 millió terméket adtak el több mint 1 millió vásárlónak. A Waterdrop a fém- és bambuszkiegészítők mellett 98%-kal kevesebb környezetszennyező csomagolást használ a palackozott italokhoz képest. További információ: https://waterdrop.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük