HOL Magazin

Életmód. Egészség. Jólét és jóllét.

Hirdetés

Egy csepp gyümölccsel lesz még izgalmasabb a Szentkirályi

Gyümölcsös újdonsággal teszi ízletesebbé az egészséges napi folyadékbevitelt a Szentkirályi. Áprilistól került a boltokba a Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs ásványvíz, amely nem tartalmaz cukrot és édesítőszereket, csupán egy csepp természetes citrom- és erdeigyümölcs-kivonattal teszi még izgalmasabbá a piacvezető ásványvizet.

Egy felnőtt ember számára napi minimum 2-2,5 liter folyadék fogyasztása ajánlott, sokaknak azonban nehézséget okoz csupán tiszta vízből fedezni ezt a mennyiséget, és ízesített termékekkel is szívesen kiegészítenék napi folyadékadagjukat. A táplálkozási szakemberek javaslatai alapján a napi hidratációnak azonban döntő többségben ásványvízből, ivóvízből kellene állnia, cukros italokat, üdítőket pedig legfeljebb alkalmanként érdemes fogyasztani. Az egészségtudatos életmód terjedésével ennek megfelelően a fogyasztók egy része szívesebben választ olyan termékeket, amelyek sem cukrot, sem édesítőszereket nem tartalmaznak.

Még izgalmasabb a Szentkirályi. HOL Magazin 2024.

Hogyan lehet elegendő folyadékot inni egy nap?

A Szentkirályi kategóriateremtő újdonságának célja, hogy egészségesebb, ízletes megoldást kínáljon a mindennapi hidratációra. Az áprilisban debütált Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs alapja az értékes természetes Szentkirályi ásványvíz, amelyet egy cseppnyi természetes gyümölcskivonat tesz ízletesebbé. Az enyhén szénsavas, 1,5 literes kiszerelésben kapható termék sem édesítő- vagy tartósítószert, sem cukrot nem tartalmaz, így kiválóan beilleszthető a legtöbb diétába és egészségtudatos étrendbe.

„A Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs megalkotásakor az egészségtudatosság és a természetesség volt a két hívószavunk. Innovációinkkal mindig arra törekszünk, hogy olyan újdonságokkal bővítsük palettánkat, amelyek minőségi felfrissülést kínálnak a fogyasztók széles rétegének. Hiszünk abban, hogy a Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs hamar utat talál majd a vásárlókhoz remek összetételének és meglepően nem édes, frissítő ízvilágának köszönhetően” – mondta Dávid Dóra, a Szentkirályi Magyarország brand managere.

A Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs a népszerű citrom mellett erdei gyümölcs ízesítésben hozza el a felfrissülést a fogyasztóknak. A termék összetételének köszönhetően azoknak sem kell kompromisszumot kötniük, akik ízesített terméket keresnek, de nem kívánnak mesterséges édesítőszereket bevinni szervezetükbe. A Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs visszafogott, természetesen frissítő ízprofiljának köszönhetően a hétköznapi folyadékfogyasztás alapvető eleme lehet, a 1,5 literes kiszerelésnek köszönhetően pedig a természetes ásványvizek izgalmas alternatívája lehet a mindennapok során.

###

Szentkirályi Magyarország

A Szentkirályi Magyarországot 2019-ben hozta létre a Mattoni 1873 Csoportot (korábban KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, Balogh Levente, miután a Mattoni 1873 Csoport 2018-ban felvásárolta a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. üzleti tevékenységét. A felvásárlást követően a tulajdonosok a Szentkirályi Magyarország vállalati márka alatt integrálták a korábbi Szentkirályi és magyar Pepsi operációkat, létrehozva ezzel Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalatcsoportját.

A Szentkirályi Magyarország hazánk egyik meghatározó, családi kézben lévő élelmiszeripari vállalkozása. A hozzá tartozó Szentkirályi, Emese, Theodora Kékkúti és Theodora Kereki, valamint a forgalmazott Magnesia, S. Pellegrino, Acqua Panna, Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7UP, Mountain Dew, Gatorade, Guarana No Sleep, Lays, Doritos és Cheetos márkákon, továbbá az általa palackozott és forgalmazott Nestlé Aquarelen keresztül a cég egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, szénsavas üdítőitalok és snackek piacán.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük