HOL Magazin

Életmód. Egészség. Jólét és jóllét.

Hirdetés

Megérkezett a Guarana No Sleep energiaital

Négy izgalmas ízzel debütál a Guarana No Sleep energiaital, a Szentkirályi Magyarország italportfóliójának legújabb terméke. A vásárlók az összes nagyobb üzletlánc polcain farkasszemet nézhetnek a fekete bagollyal, amely éjjel-nappal éberen figyel az italok csomagolásán.

Funkcionális összetevőkkel dúsított energiaitalokkal bővíti italportfólióját a Szentkirályi Magyarország. Az idei év elején forgalomba kerülő Guarana No Sleep energiaitalok 100 milliliterenkénti 32 milligrammos koffeintartalmukkal hoznak új lendületet a mindennapokba. A fogyasztók négyféle prémium ízesítésből választhatnak. A klasszikus tuttifrutti cukorral és cukormentes változatban is elérhető, míg a különlegesebb ízek kedvelői a kaktusz és a maca kivonattal dúsított passiógyümölcs ízesítésű italok segítségével kóstolhatnak bele a Guarana-életérzésbe.

„Az alkoholmentes italok között az egyik legkimagaslóbb növekedést mutató kategória az energiaitaloké. Egyértelmű volt számunkra, hogy ezen a területen is eleget teszünk a vásárlók igényeinek. Bízunk benne, hogy prémium ízprofiljának és feltűnő csomagolásának köszönhetően a Guarana No Sleep nem csak a fogyasztókat, hanem az egész energiaital-piacot is felrázza majd” – mondta Perge Dániel, a Guarana brand menedzsere.

A Guarana márkakommunikációjának fő eleme a csomagoláson is megtalálható fekete bagoly, melynek hangvétele egyedülálló a hazai reklámpiaci szakmában. A brand kommunikációját szellemes humor, irónia és az átlagostól való eltérés jellemzi. Jól tükrözi ezt a bagoly személyes filozófiája is: kövesd a belső baglyod!

A Guarana No Sleep energiaitalok jelenleg a Spar és Auchan nagyáruházakban, valamint számos független kisboltban és vendéglátóhelyen elérhetők. A folyamatos bővítésnek köszönhetően zajlik a termék országos lefedettségének kiépítése.

###

Szentkirályi Magyarország

A Szentkirályi Magyarországot 2019-ben hozta létre a Mattoni 1873 Csoportot (korábban KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, Balogh Levente. A két üzletember 2018-ban felvásárolta a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó céget, létrehozva ezzel Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalatcsoportját.

A Szentkirályi Magyarország hazánk egyik meghatározó, családi kézben lévő élelmiszeripari vállalkozása. A hozzá tartozó Szentkirályi, Emese, Theodora Kékkúti és Theodora Kereki, valamint a forgalmazott Magnesia, S. Pellegrino, Acqua Panna, Perrier, Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7UP, Gatorade, Lays és Cheetos márkákon, továbbá az általa palackozott és forgalmazott Nestlé Aquarelen keresztül a cég egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, szénsavas üdítőitalok és snackek piacán.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük