HOL Magazin

Életmód. Egészség. Jólét és jóllét.

Hírek

Újabb lépéseket tesz a fenntarthatóság irányába a SodaStream

Újrahasznosított műanyagból készülő szörpkoncentrátumok

Miközben a világszerte a Föld Napját ünneplik, a világ vezető szénsavasító márkája büszkén jelenti be, hogy innovatív lépéseket tett a fenntarthatóság terén termékcsaládjában és vállalati működése terén. Stratégiai partnerségek, termékinnovációk és a környezeti felelősségvállalás iránti szilárd elkötelezettség révén a SodaStream továbbra is élen jár a környezeti hatások csökkentésében és a fenntarthatóbb életmódra való ösztönzésben.

Zöldebb életmód felé

A vásárlók számára egyre nagyobb prioritást élvez a fenntarthatóság. A fogyasztók 97 százaléka fenntarthatóbb életmódra szeretne áttérni. Mivel a műanyaghulladék kevesebb mint 10%-át hasznosítják újra1 világszerte, ezért a fogyasztói attitűd környezetre gyakorolt hatását nem lehet eléggé hangsúlyozni. Ezek a számadatok rávilágítanak az egyszer használatos műanyagról való átállás kritikus fontosságára. Rendkívül magas azok száma, akik az ilyen termékek teljes betiltása mellett érvelnek.3 Ennek az igénynek a kielégítésére a SodaStream olyan újra használható megoldásokat kínál, amelyek pontosan az egyszer használatos műanyaghulladékkal szemben jelentenek alternatívákat.

Fogyasztóközpontú fenntarthatóság

A SodaStream környezetvédelmi előnyének középpontjában az újra felhasználható palackok és a CO2 zárt körfolyamatú rendszer áll. Az egyszer használatos műanyag palackok használatának csökkentésével és a CO2-palackok körforgásos rendszerének bevezetésével a SodaStream a gyártás minden szakaszában elősegíti a felelős fogyasztást. 2023-ban a SodaStream fogyasztói több mint 5,5 milliárd egyszer-használatos palacktól mentették meg a bolygót. Emellett a SodaStream PepsiCo minden 440 ml-es kiszerelésű szörp koncentrátuma 100% RPET-ből készül, így környezetbarátabb fogyasztásra ösztönzi a felhasználókat.

Bemutatjuk az új Terra szénsavasítót

A SodaStream örömmel mutatja be a fekete színű Terra szénsavas szénsavasítóját, amely mostantól 50%-ban újrahasznosított műanyagból készül. A vállalat legkelendőbb termékeként ez az újítás jelentős mérföldkövet jelent a SodaStreamnek a zöldebb jövő felé vezető útján.

Fenntartható megoldások a gyártásban

A termékinnovációkon kívül a SodaStream a fenntarthatóságot a működésében is prioritásként kezeli. Az Enlight Renewable Energyvel és a TerraCycle-vel kötött partnerségek révén a SodaStream 100%-ban megújuló energiával látja el globális termelési telephelyeit Izraelben, és bevezeti a SodaStream Free Recycling Programot az USA-ban, amely a fogyasztók számára környezetileg felelős megoldást kínál a termékek ártalmatlanítására.

„A SodaStreamnél a fenntarthatóság nem csak egy cél, hanem minden tevékenységünk szövetébe beleszőtt elkötelezettség.” – jegyezte meg Széll-Szőke Krisztina, a SodaStream termékmenedzsere.  Hozzátette: a Föld Napját ünnepelve arra kérik a fogyasztókat, hogy csatlakozzanak hozzájuk a zöldebb jövő felé vezető úton, egy-egy buborékkal.

1-      UNEP

2-      IPSOS 2022

###

A SodaStream-ről

A SodaStream a világ első számú otthoni szénsavasító készülék gyártó márkája (mennyiség tekintetében), amelyet a PepsiCo 3,2 milliárd dollárért vásárolt meg. A SodaStream lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy másodpercek alatt könnyen átalakítsák a hagyományos csapvizet szénsavas vízzé vagy ízesített üdítőitallá.

A SodaStream szénsavasító berendezéseivel 45 országban van jelen, a termékek több mint 90 000 kiskereskedelmi üzletben állnak rendelkezésre 45 országban, gépeit 22 millió háztartásban használják rendszeresen. A SodaStream gépek magyarországi forgalmazását 2008-ban kezdték meg a viszonteladói hálózat kiépítésével, amelynek köszön­hetően jelenleg közel 450 boltban érhetőek el a termékek, és az üzletek száma folyamatosan bővül.

Ha többet szeretne megtudni a SodaStreamről, kövessen minket a Facebookon, a Twitteren, a Pinteresten, az Instagramon és a YouTube-on a www.SodaStream.com és www.sodastream.hu webhelyeken.

A PepsiCo-ról

A PepsiCo termékeit naponta több mint egymilliárdszor fogyasztják a fogyasztók a világ több mint 200 országában és területén. A PepsiCo 2021-ben több mint 79 milliárd dollár nettó árbevételt ért el, amelyet a Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker és SodaStream termékeket tartalmazó kiegészítő ital- és készétel portfóliójának köszönhet. A PepsiCo termékportfóliója élvezetes élelmiszerek és italok széles skáláját tartalmazza, köztük számos ikonikus márkát, amelyek egyenként több mint 1 milliárd dollár becsült éves kiskereskedelmi forgalmat generálnak.

A PepsiCo-t az a vízió vezérli, hogy az italok és a készételek globális vezetője legyen. A pep+ a stratégiai végponttól végpontig tartó átalakulásunk, amely a fenntarthatóságot és az emberi tőkét helyezi a középpontba abban, hogyan fogunk értéket és növekedést teremteni azáltal, hogy a bolygó határain belül működünk és pozitív változásokat inspirálunk az emberek számára. További információért látogasson el a www.pepsico.com oldalra, és kövesse a Twitteren, Instagramon, Facebookon és LinkedIn-en a @PepsiCo-t.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük