HOL Magazin

Életmód. Egészség. Jólét és jóllét.

Hirdetés

Töltsük együtt!

A Soproni legújabb reklámfilmjében az együtt töltött idő öröme és a társasági események felszabadult hangulata ragadja magával a közönséget.

A márka üzenete egyszerű és jelentős: „Töltsük együtt”

Mindennél nagyobb érték lehet a rohanós hétköznapok ellenére leszervezett koccintós beszélgetés, egy megvalósult baráti találkozó vagy az egész nemzetet felölelő szurkolás.

A Soproni társ lehet a minőségi, közös időtöltésben, függetlenül annak hosszától és módjától. Az egyik legautentikusabb hazai sörmárka legújabb filmjében és a további kommunikációjában is ezt igyekszik hangsúlyozni. Az új kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az együtt töltött pillanatok fontosságára, a kis dolgokban rejlő, nagy jelentőséggel bíró élmények lehetőségére. Nem számít, hogy sokan vagyunk, vagy kevesen, hogy a kedvenc hazai kerthelységünk teraszán beszélgetünk, vagy épp a magyar válogatott győztes gólját próbáljuk közös szurkolással segíteni. A lényeg, hogy mindezt együtt tesszük.

Az ACG Reklámügynökség által fejlesztett kampányban előtérbe kerülnek az élettel teli, közösen megélt pillanatok, az együtt töltött idő varázsa és a közösség ereje.

„A Soproni mindig is hitt a közösség erejében. Abban, hogy az együtt töltött idő mindannyiunk életéhez hozzáad. Különösen fontosnak tartjuk ezt az üzenetet hangsúlyozni egy hosszú, otthon töltött időszak után. Tudjuk, hogy a sodró hétköznapokban nehezen vesszük rá magunkat megszervezni vagy ellátogatni egy baráti találkozóra. De úgy vélem, sokunknak ismerős az érzés, hogy amikor ott vagyunk, akkor már nagyon jó.” – mondta el Németh Blanka, a Soproni márka menedzsere.

Soproni kampányfilm. Töltsük együtt! HOL Magazin 2023.

A 2023 májusában induló kampány integrált megközelítéssel kívánja kihasználni a médiumok sajátosságait, célul tűzve ki, hogy a lehető legtöbb emberhez eljusson az együtt töltött idő fontosságának üzenete. Arra ösztönözze a fogyasztókat, hogy értékeljék és megéljék a közös pillanatokat.

A film és a klasszikus social media és PR megoldások mellett a márka kiemelt figyelmet fordít a május elején induló nyári promóciójára, amellyel nemcsak hangsúlyozzák a közös élmények fontosságát, de lehetőséget is teremtenek rá.  A közel három hónapig tartó időszak alatt a résztvevők között naponta 10 tálca Sopronit pohárkészlettel, és hetente egy balatoni hétvégét sorsolnak ki.

Az igazán szerencsések a fődíjat, a személyre szabott, saját fesztiváljukat is megnyerhetik.

„Büszkék vagyunk arra, hogy hosszú múltra visszatekintő magyar márkaként a Soproni 1895 óta igyekszik a fogyasztókat összehozni. Legújabb kampányunkkal ezt a törekvésünket szeretnénk megerősíteni és ha lehet, még magasabb szintre emelni. – tette hozzá Perényi Katalin, a HEINEKEN Hungária Zrt. Marketing és kereskedelmi igazgatója. – Bízunk abban, hogy a kétéves elszigeteltség után idén nyáron újra baráti társaságok töltik meg a leghangulatosabb hazai helyeket. Promóciónkkal pedig igyekszünk hozzájárulni ahhoz, hogy megmutassuk akár egy tálca sör mellett, akár egy balatoni hétvégén vagy épp a saját fesztiválunkon, de mindenképp szeretünk összejönni.”

Soproni kampányfilm. Töltsük együtt! HOL Magazin 2023.

Az új film a https://www.youtube.com/watch?v=nv8CR9UQbFs linken, a nyári promóció részletei a https://soproni.hu/nyaripromocio/ linken érhetők el.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük